Felső banner

GY.I.K

Mekkora szállítási költségre számíthatok?

A szállítási költség 15 000 Ft-os értékhatárig az ország egész területére egységesesen bruttó 1.190Ft. Ha azonban a megrendelt termék(ek) értéke eléri a 15 000 Ft-ot, ezt a költséget mi fizetjük! A díjszabás utánvétes megrendelés esetén is érvényes.
 

 Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

Rendszerint a megrendelést követõ 3-10 munkanapon belül kézbesítjük a megrendeléseket. A szállítási idõ azonban nem garantált, bizonyos esetekben ennél tovább is tarthat.
 

 Rendelhetek-e Magyarország határain kívüli címre?

A playsport.hu oldalról már Szlovákiába és Romániába is lehet rendelni. Ezen országokba a szállítási díj egységesen 3.000 Ft - 10 Euro

Romániába történő szállítást csak előre utalással tudunk teljesíteni.

 

 Fizethetek bankkártyával?

Igen! A Playsport Webáruház részére az OTP Bank Rt. biztosítja a kártya elfogadás lehetõségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártya elfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor átirányítunk az OTP Bank fizetõoldalára. A fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági elõírásai szerint mûködõ oldalon történik, nem az Playsport Webshop oldalán. A Playsport Webáruház a Te kártyád, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

A bankkártyával történõ fizetéshez az alábbi adatokra lesz szükséged:

* Kártyaszám: A kártya elõlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplõ, 13-19 jegyû szám

* Lejárati dátum: A kártya elõlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplõ, hh/éé formátumú szám.

* Érvényesítési kód: A kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye (CVV2, vagy CVC2). Amennyiben a kártyádon nem szerepel ilyen kód, a fizetõ oldalon található, erre vonatkozó mezõt hagyd üresen! Javasoljuk, hogy a gördülékenyebb vásárlás érdekében legyen kéznél bankkártyád!

Az alábbi kártyákat fogadjuk el webáruházunkban:
• MasterCard (dombornyomott)
• Visa (dombornyomott)
• American Express (dombornyomott)
• Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes
használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön
természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz!
Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
• Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele,
hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát.
Kérjük, konzultáljon a bankjával!
Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard
Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó
bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja
a kártyát használó személyt.
Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a
fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati
dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.
Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata
megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia.
Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az
azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és
visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

 
Szállítás munkahelyi címre?

A szállítás nem csak otthoni, hanem munkahelyi címre is történhet. Ha csak a munkahelyeden tudod fogadni a futárt, nyugodtan add meg azt a címet! 

 
Melyik árat kell kifizetnem?

Minden terméket a megrendelés pillanatában érvényes áron számlázunk ki. A termékek átvételekor csak készpénzzel lehet fizetni.


Véletlenül rossz modellt / méretet rendeltem.

A lehetõ leghamarabb jelezd nekünk! A könnyebb azonosítás érdekében a megrendelést visszaigazoló e-mailre küldj választ. Ha esetleg törölted már ezt a levelet, akkor a kapcsolatok menüpont alatt írhatsz nekünk üzenetet. Ez esetben a lehetõ legtöbb adatot add meg nekünk (név, cím, rendelés- és cikkszám)! Csere esetén a szállítási költség a vevőt terheli.

Az akciós termékekre vonatkozó árak a készlet erejéig érvényesek! 


További kérdéseim lennének, hol kaphatok választ?


Az oldal alján találod a kapcsolatok menüpontot, itt küldhetsz nekünk üzenetet, illetve itt találod egyéb elérhetõségeinket.

Reméljük, sikerült minden kérdésre választ adni, és hamarosan elégedett vevõnkként üdvözölhetünk!