Felső banner

ASZF

Célunk, hogy a webáruházon keresztüli vásárlás egyszerűbb, gyorsabb és kényelmesebb legyen, mintha valamelyik üzletünkben vásárolnál. Ennek érdekében alakítottuk ki az áruház működését. A problémamentes vásárlás érdekében, kérünk, hogy figyelmesen olvasd el a következő tájékoztatót! A gyakran ismételt kérdéseket és rájuk a válaszokat a lap alján találod.

A vásárlás menete

A Webáruház használata nagyon egyszerű! A lap tetején válaszd ki, hogy férfi, női, vagy gyermek ruhát, vagy cipőt keresel! Ezek után az oldal jobb oldalán navigálhatsz a terméktípusok és márkák közt a menükpontok segítségével. Ha valami megtetszik, a képére kattintva juthatsz a termék adatlapjához. Ezen az adatlapon tudsz méretet választani (a több színben rendelhető modellek esetében minden szín külön termékként szerepel). Ha nincs méretválasztási lehetőség, vagy csak nagyon kevés méretet látsz, az azt jelenti, hogy a többi méret már elfogyott, ezekből külön kérésre sem tudunk szállítani! Ha kiválasztottad a neked megfelelő méretet, a kosárba gomb segítségével tudod virtuális kosaradba helyezni a terméket. Ez után lehetőséged van további tételeket kiválasztani, a számukat módosítani, vagy kivenni a kosárból árukat. Egy megrendelés alkalmával legfeljebb 6 terméket rendelhetsz! Ha mindent kiválogattál, amit meg szeretnél rendelni, a kosárból mehetsz tovább a pénztár felé. Ha van felhasználható kuponkódod, még a megrendelés előtt be kell írnod a megfelelő mezőbe! A pénztárban csak követned kell a lépéseket, és máris feladhatod megrendelésed!

Megrendeléseik leadásával távollevők közötti szerződés jön létre Ön és a LUK-CLOR Kft. mint üzemeltető között. A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5) Kormányrendelet értelmében. A LUK-CLOR Kft. kijelenti, hogy az így megkötött szerződések nem minősülnek írásbeli szerződésnek, így nem is iktatja ezeket, viszont magyar nyelven köti.

A megrendeléseket a weboldal saját adminisztrációs rendszerében nyilvántartja az utánkövetés érdekében.

A termékek mellett feltüntetett ár a termékek vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is.

A megrendelést e-mailben visszaigazoljuk Neked. Azonban ez nem jelenti, hogy a megrendelt termékeket biztosan szállítani tudjuk. Főként leértékelt, kifutó termékeknél előfordulhat, hogy nem tudjuk a kiválasztott árut szállítani (például mert annak hiányossága, vagy sérülés miatt nem értékesíthető a Webáruházban). Ez esetben e-mailen, vagy sms-ben néhány napon belül értesítünk. 

A csomag lezárt dobozban érkezik, az árat és az esetleges szállítási költséget a futárnak készpénzben kell kifizetned. Abban az esetben, ha a csomagoláson külsérelmi nyomokat tapasztalsz, mindenképp a futár jelenlétében nyisd fel azt, és ellenőrizd a termék(ek) sértetlenségét!

A Playsport Webáruház részére a OTP Bank NYRT. biztosítja a kártya elfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártya elfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor átirányítunk a OTP Bank fizetőoldalára. A fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, nem az playsport Webshop oldalán. A Playsport Webshop az te kártyád, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szükséged:

* Kártyaszám: A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám

* Lejárati dátum: A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.

* Érvényesítési kód: A kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye (CVV2, vagy CVC2). Amennyiben a kártyádon nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt hagyd üresen!


Javasoljuk, hogy a gördülékenyebb vásárlás érdekében legyen kéznél bankkártyád!

Az alábbi kártyákat fogadjuk el webáruházunkban:
• MasterCard (dombornyomott)
• Visa (dombornyomott)
• American Express (dombornyomott)
• Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes
használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön
természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz!
Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
• Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele,
hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát.
Kérjük, konzultáljon a bankjával!
Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard
Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó
bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja
a kártyát használó személyt.
Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a
fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati
dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.
Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata
megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia.
Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az
azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és
visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

 

Termékek visszaszállítása, a vásárlástól való elállás

Az uniós fogyasztóvédelmi jogszabályoknak megfelelően ha az átvett termékkel bármi probléma van – például nem megfelelő a méret, vagy egyszerűen nem tetszik –, de még nem volt használva, a csomag átvételétől számított 14 naptári napon belül jogod van elállni a vásárlástól, és – saját költségedre – visszaküldheted azt nekünk.

Elállási szándékod kérjük, a kapcsolatnál megadott elérhetőségen jelezd felénk! Elállás esetén a visszaszállítás költségén kívül semmi más költség nem terhel, de a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítését követelhetjük. A vételárat legfeljebb 30 napon belül banki átutalással visszafizetjük. Felhívjuk figyelmed, hogy csak abban az esetben fizetjük vissza a teljes vételárat, ha a terméket és annak minden tartozékát hiánytalanul és sértetlenül küldöd vissza, beleértve a tájékoztató füzeteket, a cipősdobozt stb. Ezek hiányában a termék értékcsökkentnek minősül! A cipősdoboz nem használható postai csomagolóanyagként, ilyen esetekben a sérülésért 5000 Ft értékcsökkenést számítunk fel. Fehérneműt, valamint női és férfi úszó ruházatot higiéniai okokból nem áll módunkban visszavenni. Postai úton történő visszafizetések esetén a visszafizetett össszeg 5%-a, de minimum 2000 Ft költség felszámolásával tudunk eleget tenni.

Kérjük, a termékhez mellékelj az azonosítást segítő adatokat (pl. megrendelésszám), elállás esetén írd le, hogy pénzvisszatérítést, vagy esetleg cserét kérsz-e, illetve garanciális panasz esetén a hiba leírását. Ehhez nyújthatnak segítséget az alábbi űrlapok, de kézzel írt levelet is elfogadunk.

Űrlap vásárálási panasz bejelentésére [pdf]

Űrlap vásárlástól való elálláshoz [pdf]

A visszaküldéshez megfelelően becsomagolva postai úton kell eljuttatni a terméket raktárunkba, a következő címre: “playsport Webáruház – Visszaküldött termék”. A csomagot ajánlottan add fel, az utánvétes csomagokat nem vesszük át! Ha egy áruval garanciális probléma lenne, a fentiek szerint kell eljárni, csak a címzéshez “playsport Webáruház – Hibás termék” kell megadni! Gyakran ismételt kérdések. A visszaküldés költségét a Vevőnek kell állnia.

Ha valami kérdésed lenne szolgáltatásunkkal, vagy weblapunkkal kapcsolatban, kérjük, olvasd el a GY.I.K. részleget!

 

  A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. a fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerû használatából eredõ kárának megtérítését."

Fogyasztóvédelem

A fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok és információk a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (www.nfh.hu) honlapján elérhetők.
Az itt nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.S.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak. A szerződés nyelve magyar.

 Jegyző
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Jegyzője
Cím: 1139 Budapest, Béke tér 1.
Telefon: 452-4178
Fax: 350-6023
E-mail: jegyzo@bp13.hu

Fogyasztóvédelmi hatóság
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (http://www.nfh.hu/)
Közép-magyarországi Regionális Felügyelősége
1052 Budapest, Városház u. 7.
1364 Budapest, Pf. 144.
Telefonszám: +36 1 328 0185
Telefax: +36 1 411 0116
E-mail: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu
Ügyfélszolgálati Iroda
1088 Budapest, József krt. 6. Tel: + 36 1 459 4999, +36 1 459 4836, +36 1 459 4833

Békéltető testület
Fogyasztói jogvitákban (a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése) egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében a békéltető testületek hatáskörébe tartozik.

A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület.

Békéltető testületek jegyzéke.
http://www.mkik.hu/index.php?id=57


Budapesten illetékes békéltető testület
Budapesti Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület
1016 Budapest, Krisztina krt. 99
Tel: 06-1-488-2131
Fax:06-1-488-2186

A békéltető testületek eljárását a fogyasztóvédelemről szóló törvény 18-38. §-ai szabályozzák.
http://www.complex.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99700155.TV

Garancia

Általános rendelkezések

A webshopban közzétettek nem minősülnek ajánlatnak. A LUK-CLOR Kft. fenntartja a jogot, hogy az árukészlet aktuális állapotára tekintettel a vásárló, a web áruházon keresztül leadott megrendelést visszautasítsa, ha az nem teljesíthető. A LUK-CLOR Kft. az egyes termékek vonatkozásában - különös tekintettel az aktuális akciókra is - fenntartja az árváltozás jogát. A LUK-CLOR Kft. rögzíti, hogy a webáruház által automatikus visszaigazoló üzenet nem tekinthető sem aláírt, írásbeli szerződésnek, sem pedig a vásárló által a LUK-CLOR Kft.-nek tett vételi ajánlat elfogadásának.

Megrendeléstől való elállás joga

Megrendelés teljesítésig, azaz a megrendelt termék(ek) futárszolgálatnak történő átadásáig a rendelés szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Ilyen esetben küldje el nekünk a megrendelés azonosítószámát, termékek cikkszámát, megnevezését - melyet a visszaigazoló e-mailben talál – a info@playsport.hu e-mail címre. Amennyiben az Ügyfél eláll a megrendeléstől, de a termék vételárát már átutalta, abban az esetben vásárlása végösszegét legkésőbb 30 nappal visszautaljuk.
Elállás joga, módja, következményei

Amennyiben az Ügyfél a termék házhozszállítása után kíván a vásárlástól elállni, azt az áru átvételét követő 15 munkanapon belül, indoklás nélkül megteheti. Ennek módjáról a Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezik. Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell az EREDETI SZÁMLÁVAL együtt visszajuttatnia Szolgáltató címére. A LUK-CLOR Kft. kizárólag új állapotú, sérülésmentes, hiánytalan tartalmú és csomagolású (a cipősdoboz nem csomagolóanyag, hanem a termék része!) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban Ügyfélnek kell gondoskodnia. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot 8 munkanapon belül elküldeni, egyúttal gondoskodnia kell a termék mihamarabbi visszajuttatásáról. Elállás esetén a LUK-CLOR Kft. követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.

Ügyfél kérésére Szolgáltató készséggel gondoskodik a visszaszállítás bonyolításáról, erre vonatkozó igényeket Szolgáltató ügyfélszolgálata fogadja. A visszaszállítás költségeivel kapcsolatosan a GLS csomagküldő szolgálat díjai az irányadóak.

A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő.

A fogyasztó nem élhet az elállás jogával, ha a terméket a vásárlást követően használatba fogta, kimosta vagy bármilyen átalakításnak vetette alá, feltéve, hogy a termék megfelel a rajta feltüntetett minőségi követelményeknek.

Interneten történt vásárlással kapcsolatosan márkaboltjaink nem tudnak vásárlóink segítségére lenni.

Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a LUK-CLOR Kft. kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére.

A LUK-CLOR Kft. végig fenntartja magának a jogot, hogy elálljon a szerződéstől.

Szavatosság

Szavatossági igény minden esetben kizárólag a számla bemutatásával érvényesíthető, a vásárlást követő 2 éven belül, ha a meghibásodás a vásárláskor már meglévő gyári hibából keletkezett. A reklamáció kezelését a szavatosság teljes időszakában a Szolgáltató ügyfélszolgálata kezeli. Az első 6 hónapos időszakban az esetlegesen szükségessé váló külső szakvéleményt a Szolgáltató ügyfélszolgálata szerzi be, 6 hónapon túl, de a 2 éven belül pedig az Ügyfél fordulhat a fogyasztóvédelmi szervhez, ha külső szakvéleményt szeretne a kifogásolt termékről. A szavatossági igény elfogadása esetén a fogyasztó által elvárható rendeltetésre figyelemmel javítást, cserét, pénzvisszafizetést - lehetőség szerint 15 napon belül - biztosítunk.

Színlelt megrendelés következménye:

A LUK-CLOR Kft., mint Eladó, a nyilvánvalóan jogellenes, illetőleg joggal való visszaéléssel megvalósuló web áruházon keresztüli -  alappal valószínűsíthetően színlelt - megrendelést jogosult rendszeréből törölni, egyidejűleg a színlelt megrendelés kezdeményezője terhére színlelt megrendelésenként negyven eurónak a Magyar Nemzeti Banknak a színlelt megrendelés feladása napján érvényes hivatalos deviza-középárfolyama alapján meghatározott forintösszeget felszámítani és – akár bírósági végrehajtás útján – érvényesíteni.

Reklamációk kezelése, kapcsolattartás

A vásárlás során előforduló hibák, félreértések reklamációhoz vezethetnek. Az üzletszabályzatban leírtaknak megfelelően járunk el minden reklamáció kezelése esetén. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal - vásárlóink érdekeit szem előtt tartva - járunk el. Vásárlóinkkal a kapcsolatot ügyfélszolgálatunk elérhetőségein keresztül tartjuk. Bármilyen észrevétele van termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, kérjük, jelezze részünkre.

Ügyfélszolgálat: LUK-CLOR Kft. 3600 Ózd, Március 15. út 95.
E-mail cím: info@playsport.hu

Telefon: 06-20-982-2554